نقطه‌ی تامل

بی‌تامل زینهار از نقطه‌ی دل نگذری/ زین سواد اعظم اسرار غافل نگذری

نقطه‌ی تامل

بی‌تامل زینهار از نقطه‌ی دل نگذری/ زین سواد اعظم اسرار غافل نگذری

نظر مشایی در مورد میلیاردر معروف

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ق.ظ

دولت بهار مطلبی از دکتر عبدالرضا داوری منتشر کرده که به لحاظ اهمیتش بازنشر می‌کنم:

اوائل مرداد ۹۲ و در روزهای پایانی دولت دهم مجوز انتشار یک نشریه اقتصادی را از هیئت نظارت بر مطبوعات دریافت کردم. همان روز پس از تماس تلفنی جناب دکتر محمدزاده معاون مطبوعاتی وقت و اعلام خبر صدور مجوز، در جلسه ای خدمت جناب مهندس مشایی بودم و از ایشان در مورد خط مشی نشریه ام سوالاتی داشتم. در پایان گفت ‪و ‬ گو چون تصور می کردم آقای بابک زنجانی ارتباط خوبی با دولتمردان دولت دهم دارد، به جناب مهندس مشایی گفتم : آقای بابک زنجانی اخیرا در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از جمله حمایت از فوتبال و سینما اسپانسرینگ باشگاه راه آهن و ساخت فیلم سینمایی مثل هیچ کس سرمایه گذاری کرده است آیا در همین راستا می شود بر حمایتهای آقای بابک زنجانی در مسیر انتشار نشریه حساب کرد یا نه ؟
آقای مهندس مشایی بلافاصله گفتند :«ما هیچ شناختی از عقبه فکری و ارتباطات داخلی و خارجی آقای بابک زنجانی نداریم و ارتباط او با نهادهای زیرمجموعه دولت ، نظیر بانک مرکزی ، وزارت نفت و سازمان تامین اجتماعی صرفا محدود به دور زدن تحریم ها و تسهیل انتقال منابع حاصل از فروش نفت به داخل است که آنهم با تاییدیه و نظارت وزارت اطلاعات صورت میگیرد ، ضمن اینکه اخبار و گمانه زنی هایی هم از ارتباط او با … دریافت کرده ایم . بنابراین برقراری ارتباط با وی برای انتشار نشریه به مصلحت شما نیست و ممکن است در آینده برایتان ایجاد حاشیه و هزینه کند.»

بابک زنجانی احمدی‌نژاد جریان انحرافی

امروز که فضای روانی ایجاد شده درباره عملکرد آقای بابک زنجانی را رصد میکنم ، باید به سهم خود از تیزبینی و راهنمایی جناب مهندس مشایی سپاسگزاری نمایم. ضمنا چند هفته قبل هم یکی از دوستان موثق ، در مورد موضع حامیان آقای احمدی نژاد پیرامون بازداشت آقای بابک زنجانی از جناب مهندس مشایی سوال کرده بود که ایشان در پاسخ گفته بودند : «حامیان آقای احمدی نژاد اصلا نباید موضع حمایتی در قبال آقای بابک زنجانی اتخاذ کنند و صرفا باید منتظر رسیدگی دقیق قانونی به پرونده وی باشند که اگر تخلفی هم از سوی آقای بابک زنجانی صورت گرفته در چارچوب ضوابط حقوقی و قانونی و به دور از حب و بغضهای سیاسی مورد رسیدگی و برخورد قانونی قرار گیرد.»


پ‌ن: دفتر مهندس مشایی هم هرگونه ارتباط بین ایشان و بابک زنجانی را به شدت تکذیب کرده و  این اتهام بی‌اساس که از سوی یکی از نمایندگان مجلس مطرح شده را قابل پیگیری قانونی عنوان کرد.

نظرات (۱)

  • خادم شهدا
  • سلام
    در روز جمعه با مطلبی درمورد دربی و حضرت امام زمان در خدمتیم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    منتظر نظرات شما
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">