نقطه‌ی تامل

بی‌تامل زینهار از نقطه‌ی دل نگذری/ زین سواد اعظم اسرار غافل نگذری

نقطه‌ی تامل

بی‌تامل زینهار از نقطه‌ی دل نگذری/ زین سواد اعظم اسرار غافل نگذری

شرایط

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۲۷ ب.ظ

گاهی مجبوری چند ساعت تو کانال فاضلاب پیاده‌روی کنی و وقتی از اون فضا بیرون میای دیگه معنای کثافت برات عوض شده و فضولات به جا مونده روی لباس‌هات دیگه خیلی اذیتت نمی‌کنه.

***

گاهی مجبوری مدتی در چنان محیط متعفنی کار کنی که وقتی میری سرویس بهداشتی، چند دقیقه بیشتر موندن اون تو  رو غنیمت می‌شمری، تا بتونی تو هوای پاک و سالم اونجا فقط چند تا نفس عمیق بکشی...

***

گاهی زندگی با آدم چه‌ها که نمی‌کنه!

  • ۹۱/۱۲/۱۸
  • مرتضی

تجربه

دگرگونی

نظرات (۳)

  • صادق قاسمی
  • سلام آقا مرتضی!

    ببخشید مزاحمتون شدم بنده دارم روی یک قالب کار می‌کنم و نیاز به راهنمایی دارم!
    ظاهرا مسئول پاسخگوی بیان در بیمارستان هستند.

    چطور می‌تونم توی یکی از ستون‌هام مطلبی(پستی با ویژگی‌های خودش مثل رای دادن و نظرها) رو مثل یادداشت سردبیر همیشه نمایش بدم.

    گفتم شاید باید از post_pinned استفاده کنم که هرکاری کردم نشد!
    ظاهراً بعضی از باکس‌ها رو نمیشه دوبار تکرار کرد مثل همین post_detail  یا آمار!

    اگر می‌تونی لطفا راهنماییم کن!
    ممنونم
    مرتضی:
    سلام دوست عزیز. فکر نمی‌کنم راهی داشته باشه. اما چشم بررسی می‌کنم اگر تونستم بهت خبر میدم.
  • مرتضی نظری
  • سلام هم نام!!
    زبونت تنده ها!! ولی راست میگی حقیقت تلخه..
    نکته ی دیگه ای که موجود هست از زبون تلخت خوشم اومد(البته تا حدود زیادی!!) برای همین به لیست فید ریدرم اضافه شد وبلاگت!! امیدوارم هر رفتی برگشتی هم داشته باشد!!!
    مرتضی:
    سلام هم سایه. خب می‌تونم بگم خوشحالم که یه خواننده ثابت دیگه به اینجا اضافه شد. بهت سر زدم...
    این موارد که طبیعیه. حالا تصوّر کن کسی برعکس این مورد باشه،  هوای مصرفی طبیعیش پاک باشه و به تعفّن عادت نداشته باشه. یعنی بیچاره شد، رفت پی کارش
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">