نقطه‌ی تامل

بی‌تامل زینهار از نقطه‌ی دل نگذری/ زین سواد اعظم اسرار غافل نگذری

نقطه‌ی تامل

بی‌تامل زینهار از نقطه‌ی دل نگذری/ زین سواد اعظم اسرار غافل نگذری

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

جشن تکلیف

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۶ ب.ظ
هاشمی رفسنجانی، سعید جلیلی، انتخابات، ریاست جمهوری

بالاخره دیروز بچه محله "طلاب" هم آمد، با پراید شخصی، بدون هیئت همراه. حوالی ساعت 4 در میان استقبال غیرمودبانه طرفداران اصلاح طلب هاشمی و بهاری‌ها وارد ساختمان وزارت کشور شد و ثبت نام کرد. هاشمی رفسنجانی هم نزدیک ساعت 6 با تیم همراه سر رسید.
فقط این دو نفر نبودن که در ساعتهای آخر ثبت نام کردن، اما حضور بقیه از قبل مشخص بود. به نظرم این دو نفر برای رقابت با هم اومدن. یعنی این دو مرد رو بازیگرای دوئل نهایی می‌بینم، امیدوارم ببینم.
حالا فقط باید یه کنار وایستیم و دعا کنیم هر چه زودتر این جشن تکلیف تموم بشه. یعنی حداقل دکتر لنکرانی احساس رفع تکلیف کنه.
البته در این میان آقای مهندس رو هم نباید نادیده گرفت. اصلا شاید با آرایش فعلی و وجود مشایی، حضور هاشمی هم کاملا ضروری باشه. واقعا امیدوارم مشایی و هاشمی مردانه تا راند آخر وایستن. از یک چیزهایی می‌ترسم.
من که بالاخره از بهاری‌ها جدا شدم... (به روزرسانی:اشتباه کردم. مثل خیلی‌های دیگه. زنده باد بهار...)
  • ۰ نظر
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۵۶
  • مرتضی

تعلیق

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ

خواستم بدون هیچ مقدمه و توضیحی خدمت بزرگواران عرض کنم که می‌خوام مدتی اینجا -و شاید وب- را به حال نیمه تعطیل در بیارم، احتمالا یکی دو ماه. از این بابت عرض می‌کنم که ممکنه دراین مدت عزیزان رهنمودهایی در قسمت نظرات داشته باشن که از تشکر و پاسخگویی معذور باشم. البته سعی می‌کنم کمابیش وبلاگ‌ها رو دنبال کنم، حتی اگر ردی به جا نذارم.

از توجهتون ممنونم.

مدیریت محترم وبلاگ وزین نقطه

  • ۲ نظر
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۲۳
  • مرتضی